Sterke merken, unieke totaalbeleving

Buitenleven gaat steeds meer om het doordacht gestileerde totaalplaatje, niet om individuele producten. En dus gaat Alpha Wellness Sensations  in 2022 in zee met 20 andere high end outdoor merken onder de noemer NOA outdoor living. Doel? Comfortabel, high end buitenleven prominent en internationaal op de kaart zetten, als een primeur in totaal buitenbeleving.

Gloednieuw experience center als internationale uitvalsbasis

In het gloednieuwe NOA outdoor experience center zullen de Alpha Wellness Sensations  producten in 2022 dan ook te bewonderen zijn in een uniek belevingscentrum, zo in ‘scènes’ gezet dat er veel meer te ontdekken valt dan de som van de samengebrachte merken. Dit zal dan ook dé place to be zijn om ‘design, high end outdoor living’ te beleven zoals je dat nergens anders kan.

Outdoor living blijft boomen
De timing zit perfect. Na een flinke aandachtsboost voor buitenleven aan het begin van de Coronacrisis, blijft investeren in eigen tuin ook nu nog steeds erg ‘hot’. NOA speelt daarop in door zowel professionals als particulieren mee te nemen in tal van verfijnd gestileerde totaalplaatjes voor de meest uiteenlopende tuinen, waar terrasoverkappingen, buitenkeukens, zwembaden, wellness, verlichting, meubilair en accessoires mekaar perfect aanvullen in nooit geziene buitenleefruimtes.

 

Dit zijn de 21 partners die hun schouders zetten onder de lancering van NOA outdoor living: Alpha Wellness Sensations, Amani Spaces, Axor, Bega, Bord de mer, Carpentier, Coco Wolf, Corradi, eSafe, Extremis, Limited Edition, Duofuse, Royal Botania, Kreon, Petac, Caerus, Ofyr, Renson, Schellevis, Sioen en Van den Berk